Pourya Ahmadi - Dooset Daram
مرجع دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی و خارجی

آهنگ جدید فوق العاده زیبا , شنیدنی و احساسی پوریا احمدی به نام دوست دارم , با سه کیفیت ...

( ترانه سرا : بهناز توکلی - عکس , طراحی : شایان شفقی - تنظیم : آرش اقنده )

آهنگ جدید فوق العاده زیبا , شنیدنی و احساسی پوریا احمدی به نام دوست دارم

کینگ

عطر جـ..ـنســی 212 فرانسوی آقایان

عطر زنانه لالیک Lalique le Parfum

ادکلن مردانه Carolina 212 Men

پوریا احمدی در فیس بوک

 

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320

Pourya Ahmadi - Dooset Daram

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

Pourya Ahmadi - Dooset Daram

دانلود آهنگ با کیفیت OGG 64

Pourya Ahmadi - Dooset Daram


نظرات شما عزیزان:

مدیریت ققنوس کده *علیرضا*
ساعت14:04---28 اسفند 1390
سلام دوست عزیزم ممنون از این که به وبلاگ من اومدی وچون کلا ادم بد قولی نیستم به وبلاگت هم اومد درضمن با موفقیت لینک شدی به وبلاگم بیا ولینکت راببن درضمن چند تاپیشنهاد هم برات داشتم اول این که ایا دوست نداری وبلاگی منحصر به فرد داشته باشی اگر دوست داری به وبلاگم بیا وسفارش به بنر وهدر ولگو بده ولی قبلش باید توی وبلاگم عضو شی بعد میتونی سفارش بدی اگر دوست داری باهم می تونیم همکاری کنیم ای دی من را اد کن تا بتونیم با یاهو مسنجر باهم در ارتباط باشیم درضمن وبلاگ خوبی هم داری اگر کمکی در هر زمینه خواستی میتونم بهت کمک کنم aahmadi.32055@yahoo.com


اگر خواستی میتونم چند تا پیشنهاد بهت بدم تا امارت مثل من بالا بره




مدیریت ققنوس کده *علیرضا*
ساعت14:04---28 اسفند 1390
سلام دوست عزیزم ممنون از این که به وبلاگ من اومدی وچون کلا ادم بد قولی نیستم به وبلاگت هم اومد درضمن با موفقیت لینک شدی به وبلاگم بیا ولینکت راببن درضمن چند تاپیشنهاد هم برات داشتم اول این که ایا دوست نداری وبلاگی منحصر به فرد داشته باشی اگر دوست داری به وبلاگم بیا وسفارش به بنر وهدر ولگو بده ولی قبلش باید توی وبلاگم عضو شی بعد میتونی سفارش بدی اگر دوست داری باهم می تونیم همکاری کنیم ای دی من را اد کن تا بتونیم با یاهو مسنجر باهم در ارتباط باشیم درضمن وبلاگ خوبی هم داری اگر کمکی در هر زمینه خواستی میتونم بهت کمک کنم aahmadi.32055@yahoo.com
اگر خواستی میتونم چند تا پیشنهاد بهت بدم تا امارت مثل من بالا بره


rezvan
ساعت1:43---28 اسفند 1390
slm veblaget alie harf nadare age mikhay manoo ba name music...) linkam kon.az che site ahangato upload mikoni ?age mishe hatman beman bego lazem daram shadid.mer30

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط admin

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 369
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1